تولید قطعات پلاستیک

رقابت در کنار تجربه

تولید قطعات پلاستیک موفق نیاز به مهارت های فنی، تجربه طولانی مدت و تجهیزات پیشرفته ای مانند ماشین های تزریق پلاستیک مدرن دارد، شیطان اغلب در جزئیات است.

قالب سازی کامو با بیش از ۳۰ سال سابقه در طراحی قالب های پلاسیتک و ساخت قالب های تزریق پلاستیک و دایکاست و تولید قطعات پلاستیک  آماده است ایدهایتان را به خط تولید انبوه ببرد.

بر اساس تجربه بیش از ۳۰ ساله و دانش روز ما هر مرحله از تولید قطعات پلاستیک را بررسی می کنیم تا محصول شما با مناسب ترین قیمت و به دور از هیجانات قیمت دلار به تولید برسد.

علاوه بر ارزیابی مواد، قالب، ماشین آلات و تجهیزات جانبی مورد استفاده در فرآیندهای شما، ما تحولات و تنظیمات لازم را انجام می دهیم. از طریق ترکیبی از این عوامل و فن آوری های پردازش و کنترل کیفیت قطعات پلاستیک، ما به شما برای تولید یک محصول موفق پلاستیکی کمک می کنیم.

به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو قالب های پلاستیک و قطعات پلاستیک ، اطمینان از موفقیت شما در تولید قالب های پلاستیک و تزریق قالب های پلاستیک و تولید انواع قطعات پلاستیکی بخشی از کار روزمره ما است. بیش از ۳۰ سال تجربه ما در تولید قطعات پلاستیکی و تزریق قطعات پلاستیک تولیدات پلاستیکی شما را به یک مزیت رقابتی تضمین می کند.

از تولید محصولات با حجم و گرماژ بالا تا تیراژ ها کم و گرماژ پایین مجموعه ماژولار محصولات ما با ماشین آلات تزریق پلاستیک مدرن، سیستم های کنترل کارامد و تجربه بالا اپوراتور های ما، تولید قطعات پلاستیک و تزریق انواع قطعه های پلاستیکی شما را انعطاف پذیر و کارآمد برای نیاز شما می سازد.

قالبسازی کامو با تکیه بر توان فنی مهندسی پرسنل خود در ساخت قالب همچنین با بهره گیری از دستگاههای مدرن قابلیت تولید انواع قطعات تزریق پلاستیک با مواد اولیه مختلف نظیر TPE ، TPU ، POM ، PA ، ABS ، PP ، PE و … در گریدهای مختلف مطابق نیازهای مشتری را دارا می باشد.

قالب سازی کامو با دارا بودن ماشین آلات مدرن چینی مجهز به تکنولوژی سروو موتور تا ۲۸۰ تن اقدام به تولید قطعات پلاستیک شما می کند.

دستگاه تزریق پلاستیک 180 تن آربی
دستگاه تزریق پلاستیک ۱۸۰ تن آربی

 ما شریک متخصص شما برای تزریق قالب های پلاستیک هستیم.

تولید قطعات پلاستیک

تزریق مواد مختلف

راندمان بالاتر

تجربه ۳۰ ساله!

بخشی از مهمترین خدمات ما که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

شما هم می توانید یکی از مشتریان ما باشید

خدمات فرز CNC
ساخت قالب دایکاست
ساخت قالب تزریق پلاستیک
تولید قطعات پلاستیک
طراحی قالب های صنعتی
ساخت قالب‌های بادی