خدمات فرز

ماشین کاری خدمات فرز CNC خود را با دقت یک قالبساز تجربه کنید!

بخش ماشینکاری و خدمات فرز CNC (فرز سی ان سی) قالب سازی کامو  با بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت قالب های دایکست قالب های پلاستیک و قالب های بادی و در اختیار داشتن ترکیبی از  پرسنل جوان و کهنه کار و تشکیل تیمی مجرب و مجموعه ای کامل از دانش تجربه و انگیزه با در اختیار داشتن ماشین آلات فرز CNC  (فرز سی ان سی) به روز با کمترین میزان خطا  آماده ارائه انواع خدمات ماشینکاری میباشد.

بخش خدمات فرز CNC که شامل ماشین های CNC مدرن است. در اغلب موارد، ما را قادر می سازد تا همه مراحل پردازش از چرخاندن، فرز و حفاری تنها در یک دستگاه CNC است. این کار موجب صرفه جویی در زمان برای تنظیم و کاهش خطا در تولید قطعات CNC می شود.

 تخصص ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در اسرع وقت و در جهت رضایت کامل مشتریان می باشد.

تمرکز خدمات فرز CNC ما ماشینکاری CNC و تولید قطعات CNC کوچک و همچنین متوسط قطعات CNC است.

اپراتورهای ما پرسنل متخصص بسیار تحصیل کرده اند. آنها قطعات را به دقت بر روی ماشین های CNC مدرن ساخت شرکت میتسوبیشی ژاپن Mitsubishi electric CNC مطابق با نیاز شما تولید می کنند.

انجام کلیه خدمات CNC با اپراتور های ماهر و  با تجربه . تا ابعاد ماشین کاری ۶۰۰*۶۰۰*۱۰۶۰ و با دقت ماشین کاری ۰٫۰۱ میلی متر.

فرز cnc
فرز cnc

خدمات فرز CNC شامل:

فرز CNC روشی بسیار منعطف برای ایجاد نمونه اولیه یا ساخت قطعات با حجم بالا است که به اصطلاح قطعه تراشی می گویند. بعلاوه طیف گسترده ای از مواد برای خدمات فرز CNC در دسترس است، که برای اکثر انواع پروژه ها مناسب است. مانند آهن انواع آلومینیوم ها و انواع تفلون ها برای نمونه سازی سریع، کارشناسان CNC ما می دانند که چگونه قطعات شما را سریع برش دهند تا هزینه را کاهش دهند. خدمات فرز CNC ما سالهاست در منطقه شرق تهران خدمات گسترده ای را ارائه می دهد.

خدمات ماشینکاری انواع قطعات قالب های صنعتی:

خدمات فرز CNC برای انواع قالب های دایکست، قالب تزریق پلاستیک و قالب های بادی لز عمده خدمات مجموعه قالب سازی کامو می باشد.

خدمات ماشینکاری انواع قطعات قالب های صنعتی:
خدمات ماشینکاری انواع قطعات قالب های صنعتی

 

ساخت انواع قطعات صنعتی خاص

قطعاتی که نیاز به دقت بالایی دارند و یا دارای اشکال پیچیده هستند یا نیاز به نمونه سازی دارند از خدمات مجموعه ما می باشد، انواع فیکسچر ها و یا پایه ها ولوو ها و قطعات صنعتی مشابه نیاز به ماشین کاری CNC دارند.

نمونه سازی با استفاده از فرز CNC
نمونه سازی با استفاده از فرز CNC

 

قطعه سازی و سری تراشی

سری تراشی و قطعه سازی از دیگر خدمات فرز CNC  می باشد که در صورت نیاز می توان با هماهنگی قبلی انجام داد.

 

خدمات فرز CNC سه محور برای قطعات پیچیده

یکی دیگر از خدمات مجموعه خدمات فرز کاری قطعات پیچیده است که به صورت تراش CNC و فرز CNC قطعات کامل می شوند و سپس باید پولیش شوند، قالب سازی کامو با ارائه خدمات پیچیده CNC راه را برای ایده های شما هموار می کند.

قطعه آلومینی CNC شده
قطعه آلومینی CNC شده

خدمات فرز cnc

 

WordPress Gallery Plugin

ماشین کاری فرز CNC با دقت یک قالبساز

خدمات فرز cnc

استفاده از ابزار آلات با کیفیت  فرز CNC

بخشی از مهمترین خدمات ما که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

شما هم می توانید یکی از مشتریان ما باشید

خدمات فرز CNC
ساخت قالب دایکاست
ساخت قالب تزریق پلاستیک
تولید قطعات پلاستیک
طراحی قالب های صنعتی
ساخت قالب‌های بادی