ساخت قالب تزریق پلاستیک

قالب های تزریق پلاستیک با بهروری بالاتر

با نوسانات قیمت مواد پلاستیک در طول این چند سال، دیگر مثل گذشته تولید قطعات پلاستیکی و ساخت قالب تزریق پلاستیک را نمیتوان بدون برنامه ریزی انجام داد، ما اینجا هستیم تا قطعات پلاستیک شما توان رقابت در بازار را داشته باشد، ما با تجربه ۳۰ ساله در تولید قطعات پلاستیکی در گرماژ مخلف آماده ای در تمامی مسیر تولید قطعات پلاستیکی در کنار شما باشیم.

یکی از خدمات قالب سازی کامو تولید قطعات پلاستیک است. گروه قالب سازی کامو علاوه تولید قالب های تزریق پلاستیک ، خدمات تزریق پلاستیک را نیز در دایره خدمات گسترده خود دارد.

یکی از پر کاربردترین و مهم ترین روش های رایج برای شکل دادن به پلیمرها (بسپارها) استفاده از ماشین تزریق پلاستیک است. از همان سالهای اولیه تولید قعات پلاستیک در تواخر قرن ۱۹ تلاش ها برای ساخت و تولید قطعات و ماشین های تزریق پلاستیک برای گرم های مختلف آغاز شد.

قالبسازی کامو  با داشتن کادری متشکل از افراد جوان و کهنه کار و تشکیل تیمی مجرب از پرسنل خود و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و همچنین شبیه سازی نحوه تزریق پلاستیک و بررسی نمونه اولیه در زمان مهندس معکوس  آماده ارائه خدمات ساخت قالب تزریق پلاستک در شرق تهران و خدمات تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیک ، و همچنین تست قالب های پلاستیک برای شما می باشد.

قالب سازی کامو آمادگی ارائه خدمات مشاوره در ساخت انواع قالب های صنعتی و تولید قالب های تزریقی پلاستیک و طراحی قالب های پلاستیک را دارد.

این مجموعه با داشتن ماشین آلات مدرن قالب سازی و خدمات فرز CNC جهت تولید قطعات دقیق تر آماده ارائه خدمات تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی با کیفیت بالا می باشد.

 

بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت قالب های تزریق پلاستیک در شرق تهران…

مراحل ساخت قالب تزریق پلاستیک

برای اکثر شرکت های تولیدی، ساخت قالب های تزریق پلاستیک یکی از پر ریسک ترین مراحل تولید است، ما از همان ابتدای کار همراه شما هستیم، از طراحی و انتخاب مواد مناسب تا تحویل نمونه اولیه می توانید روی تجربه ۳۰ ساله ما در قالب سازی کامو حساب باز کنید. پس از سالها تجربه در ساخت انواع قالب های پلاستیک

فرقی نمی کند قالب تزریق پلاستیک شما ساده است یا قالب تزریق پلاستیک پیچیده گیربکسی. ما در قالبسازی کامو دوست داریم تا مرز های خودمان را هر روز گسترده تر کنیم.

قالب پلاستیک شما باید بهروی بالایی داشته باشد! از ساخت قالب تا تولید قطعه پلاستیکی را به ما بسپارید

بهروری تنها در سرعت تزریق خلاصه نمی شود

ساخت قالب تزریق پلاستیک
ساخت قالب تزریق پلاستیک

مزایای ساخت قالب تزریق پلاستیک در قالب سازی کامو

  • وزن پایین تر قالب های تزریق پلاستیک
  • توان خنک کنندگی بالاتر
  • سرعت بالاتر تزریق قالب های تزریق پلاستیک
  • کاهش فشار و استهلاک دستگاه تزریق پلاستیک
  • تولید قطعات در مجموعه قالب سازی کامو

ساخت قالب تزریق پلاستیک

بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت قالب تزریق پلاستیک

بخشی از مهمترین خدمات ما که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

شما هم می توانید یکی از مشتریان ما باشید

خدمات فرز CNC
ساخت قالب دایکاست
ساخت قالب تزریق پلاستیک
تولید قطعات پلاستیک
طراحی قالب های صنعتی
ساخت قالب‌های بادی