نمونه کار های مجموعه کامو

 

“قالب سازی کامو با بیش از ۳۵ سال فعالیت در صنعت کشور مفتخر است شما را به دیدن تعدادی از نمونه کارهای خود دعوت کند.”

-با احترام خانواده باباخانی-

صادرات قالب تزریق پلاستیک

قالب سازی کامو با بیش از ۳۵ سال فعالیت در صنعت کشور مفتخر است که به یکی از معدود صادر کننده های قالب های تزریق پلاستیک به کشورهای همسایه بدل شده است. تداوم صادرات مجموعه قالب های تزریق پلاستیک به کشورهای گرجستان، ارمنستان، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و عراق نام ایران را هم رده کشورهای سازنده قالب های پلاستیک با کیفیت قرار داده است.

خدمات تزریق پلاستیک شرق تهران
ارائه خدمات تزریق پلاستیک به کشور های منطقه

 

نمونه قالب تزریق پلاستیک

قالب های تزریق پلاستیک یکی از مهمترین و پرکاربردترین قالب های صنعتی به شمار می روند که در صنایع مختلف استفاده می شوند. قالب های تزریق پلاستیک توسط دستگاه تزریق پلاستیک نمونه مورد نظر شما را تولید می کنند، قبل از طراحی قالب های تزریق پلاستیک می بایست به نوع مواد پلاستیک قطعه نهایی توجه کرد. قالب سازی کامو با سالها تجربه همراه شما در پروسه ساخت و تولید قالب های پلاستیک می باشد. تا نیاز شما در ساخت و طراحی قالب های تزریق پلاستیک و سپس تولید آن را برای شما بر عهده بگیرد.

قالب اتصالات بهداشتی
قالب اتصالات بهداشتی

 

 

قالب اتصالات زانویی
قالب اتصالات زانویی
قالب تزریق 3 کشو همزمان
قالب تزریق ۳ کشو همزمان
قالب اینسرتی عمود تزریق
قالب اینسرتی عمود تزریق

نمونه قالب بادی

قالب‌گیری بادی یک فرایند تولید است که در تولید قطعات پلاستیکی توخالی مانند بطری‌های پلاستیکی ظروف انواع مواد شیمیایی و… به کار میرود، قالب های بادی مانند انواع ظروف ۲۰ لیتری و ۴ لیتری یکی از پرکاربردترین قالب هاب بادی ایست که شما با آنها سر و کار داشته اید هرچند کاربرد های متنوع دیگری هم دارد. قالب های بادی کانند اتصالات باک خودروهای دیزلی از تراکتور و خودروهای سواری گرفته تا انواع اتصالت از دیگر کاربردهای قالب های بادی می باشد. قالب سازی کامو سالهاست که در ساخت قالب های بادی همراه شرکت های نفتی کشور است. قالب سازی کامو با کادری مجرب امکان طراحی قالب های بادی و پس از آن چاپ ۳بعدی آن را به شما می دهد. تا با خیالی آسوده فرایند تولید را شروع کنید.

قالب بادی 4 لیتری
قالب بادی ۴ لیتری
نمونه قالب بادی
نمونه قالب بادی

نمونه قالب دایکاست

قالب های دایکاست برای ساخت قطعاتی استفاده می شودند که به وسیله ماشین آلات تزیق دایکست به روش دایکاست تولید می شوند یعنی قطعاتی که جنس آن ها از فلزاتی چون آلومینیوم، سرب خشک باشد قالب های دایکست معمولا به دلیل پیچیدگی بیشتر گرانتر از دیگر قالب ها هستند و تجربه و دقت بالاتری می طلبد. معمولا قالب های دایکست پس از تولید نیاز به ماشین کاری دارند که شامل ماشین کاری ها و سراخ کاری های ساده تا ماشین کاری های cnc و چند مرحله ای بسته به پیچیدگی قالب می باشد. اگر دوست دارید در مورد ساخت قالب دایکاست بیشتر بدانید با قالب سازی کامو با سالها تجربه در ساخت قالب دایکست در تماس باشید.

قالب واترپمپ پراید
قالب واترپمپ پراید

خدمات تزریق پلاستیک

قالب سازی کامو با تجربه بیش از ۳۵ ساله و دانش روز ما هر مرحله از تولید قطعات پلاستیک را بررسی می کنیم و انواع پلاستیک ها را براورد میکنیم تا محصول شما با مناسب ترین قیمت و به دور از هیجانات قیمت دلار به تولید برسد. قالبسازی کامو با کنترل و مشاوه و بهبود پیوسته فرایند تولید در کنار شماست. خدمات تزریق پلاستیک این مجموعه همیشه بهترین را برای شما به ارمغان می آورد.

 

خدمات فرز CNC

قالب سازی کامو با سالها تجربه دارای اپراتورهای متخصص است که باعث می شود آنها قطعات را به دقت بر روی ماشین های CNC مدرن ساخت شرکت میتسوبیشی ژاپن Mitsubishi electric CNC مطابق با نیاز شما تولید می کنند.

انجام کلیه خدمات CNC با اپراتور های ماهر و  با تجربه . تا ابعاد ماشین کاری ۶۰۰*۶۰۰*۱۰۶۰ و با دقت ماشین کاری ۰٫۰۱ میلی متر

فرز cnc
فرز cnc

خدمات تزریق پلاستیک

قالب سازی کامو با دارا بودن ماشین آلات مدرن چینی تزریق پلاستیک، آماده است تا تمام مراحا ساخت قالب تا تولید نمونه نهایی را در مجموعه خود انجام دهد، تولید قطعات پلاستیک تا تناژ ۲۸۰ تن را به ما بسپارید، قالب سازی کامو با دارا بودن ماشین آلات مدرن سروو بالاترین کیفیت محصولات را برای شما به ارمغان می آورد. برای اطلاع از شرایط خدمات تزریق پلاستیک اجرتی با ما تماس بگیرید.

دستگاه تزریق 180 تن سررو آربی
دستگاه تزریق ۱۸۰ تن سروو