ساخت قالب‌های بادی

سرعت خط تولید شما مهم است، قالب های بادی ما سرعت و دوام بیشتری دارد!

قالب‌گیری بادی یک فرایند تولید است که در تولید قطعات پلاستیکی توخالی مانند بطری‌های پلاستیکی ظروف انواع مواد شیمیایی و… به کار میرود. قالب سازی کامو با داشتن نیرویی خبره و با داشتن سابقه طولانی در همکاری با شرکت های نفتی و شیمیایی و همچنین تولید کنندگان انواع شوینده ها سالهاست در ساخت قالب های بادی بطری و انواع قالب های بادی پلاستیکی فعالیت دارد، ساخت قالب بادی یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه می باشد بطوری که در طول بیش از ۳۵ سال تجربه مجموعه قالب سازی کامو افتحار همکاری با نام های آشنا در ساخت قالب های بادی را داشته ایم.

فرایند قالبگیری بادی با گرم کردن پلاستیک و ایجاد لقمه اولیه آغاز می‌شود، لقمه اولیه به صورت یه استوانه یک سر آزاد دارای رزوه است که هوا می‌تواند از آن عبور کند، سپس لقمه داخل قالب قرار می‌گیرد و باد در آن دمیده می‌شود، فشار باد پلاستیک را هل داده و به دیواره قالب می‌چسباند، پس از خنک شدن پلاستیک و سرد شدن آن قالب باز شده و قطعه خارج می‌شود. در دو روش دیگر لقمه از تزریق در قالب مخصوص ایجاد می‌شود در مرحله دمیده شدن روش آخر یعنی قالبگیری بادی تزریقی کششی یک میله لقمه گرم شده را میکشد و در همین حال هوا در آن دمیده می‌شود سرعت تولید در ساخت قالب بادی یکی از مهمترین فاکتور هاست.

فرایند خنک کاری نیز در ساخت قالب های بادی یکی از مسائلی است که داشتن تجربه بالا و همچنین دانش به روز می توان بر آن غلبه کرد

قالب سازی کامو با ساخت و طراحی انواع قالب بادی از ابعاد ۵۰۰ سی سی تا بیش از ۲۰ لیتر نامی آشنا در ساخت قالب های بادی در تهران است.

قالب های بادی برای راه حل های بسته بندی در زمینه های زیر: صنعت نوشیدنی (آب معدنی، نوشابه،  نوشیدنی های انرژی، محصولات لبنی، آب، …) مواد شیمیایی برای خانوارها و لوازم آرایشی. مواد نفتی و انوع روان کننده های صنعتی کابرد گسترده ای دارد.

در ساخت قالب های بادی بسته به نوع قالب می توان از مواد پلاستیک مختلفی مانند HDPE،PC, PP و PETG  استفاده شود.

مهندسین ما با استفاده از تکنولوژی های روز CAD/CAM و استفاده از ماشین الات بروز برای خدمات فرز CNC از همان ابتدای کار کیفیت کار و راندمان بالاتر در تولید انبوه قطعات شما را مدنظر قرار می دهند و با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز فرزکاری CNC ساخت قالب بادی شما صورت می پذیرد.

ساخت قالب های بادی

ساخت انواع قالب‌ های بادی

Upload Image...

بخشی از مهمترین خدمات ما که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

شما هم می توانید یکی از مشتریان ما باشید

خدمات فرز CNC
ساخت قالب دایکاست
ساخت قالب تزریق پلاستیک
تولید قطعات پلاستیک
طراحی قالب های صنعتی
ساخت قالب‌های بادی