طراحی قالب های صنعتی

تجربه ۳۰ ساله و دانش روز برای راندمان بالاتر

طراحی قالب های صنعتی برای قالب گیری تزریقی جهت ساخت انواع قطعات متنوع از اجزای کوچک مانند جعبه باطری AAA تا اجزای بزرگی مانند پانل های بدنه کامیون استفاده می شود. طراحی قالب های صنعتی امروزه امروزه تماما با کمک نرم افزار های طراحی CAD صورت می پذیرد تا خطای انسانی تا حد ممکن کاهش پیدا کند.

قالب سازی کامو با بیش از ۳۰ سال سابقه در طراحی قالب های صنعتی بخصوص ساخت قالب تزریق پلاستیک دایکاست و همچنین تولید قطعات پلاستیک و دایکاست آماده است ایدهایتان را به خط تولید انبوه ببرد .

ما مسئول هستیم اطمینان حاصل کنیم که تمام نیازهای شما توسط افرادی که در طراحی، توسعه و تولید محصولاتی پلاستیک و دایکاستی که برای شما تولید می کنند، نقش دارند درک شده است.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی هم در بخش ماشین‌افزار (به ویژه ورود ماشین‌های CNC) و هم در بخش نرم‌افزار صنعت قالب‌سازی نیز هم از حیث کاهش زمان ساخت و هم از نظر قابلیت ساخت قالب‌هایی با فرم‌های پیچیده پیشرفت قابل توجهی را به خود دیده‌است. البته امروزه طراحی قالب های صنعتی بخصوص طراحی قالب های دایکاست چیزی بیش از استفاده از نرم افزار های طراحی CAD است.

در بخش طراحی قالب سازی کامو، مهندسین طراحی قالب های صنعتی با بکارگیری از دانش و تجربه خود، اجراء، شکل و همچنین سیستم راهگاهی قالب را با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند SOLIDWORKS, AUTODESK INVENTOR,MECHANICAL DESKTOP, CATIA طراحی کرده و مدل سه بعدی قالب را می‌سازند. و با استفاده از نرم افزار هایی مانند Mold Flow این مجموعه همچنین می تواند با مهندسی معکوس قطعات شما و اسکن ۳ بعدی آنها نمونه های قطعات دایکاست و پلاستیکی شما را طراحی کند.

بخش طراحی قالب های صنعتی قالب سازی کامو می تواند حتی پا را فراتر گذاشته و بنا بر نیاز شما اقدام تولید نمونه اولیه از طراح نهایی را با استفاده از تکنولوژی پرینت۳بعدی انجام دهد.

تولید نمونه اولیه این امکان را به شما می دهد تا در همان مراحل اولیه طراحی قالب های صنعتی بخصوص طراحی قالب های پلاستیک و طراحی قالب های دایکاست نمونه نهایی را لماس کنید. بی شک شما هم میدانید دیدن نمونه نهایی درون صفحه نمایشگر رایانه متفاوت تر از در دست گرفتن آن است.

پس از طراحی قالب های صنعتی، این مدل سه بعدی مبنای ماشینکاری قالب به وسیله ماشین CNC قرار می‌گیرد، سپس بعد از اتمام عملیات ماشینکاری فرز CNC فرایند مونتاژ قالب در درون مجموعه قالب سازی کامو انجام می‌شود.

طراحی قالب های صنعتی

طراحی دقیق با تجربه بالا

استفاده از نرم افزار شبیه سازی

مهندس معکوس قطعات

بخشی از مهمترین خدمات ما که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

شما هم می توانید یکی از مشتریان ما باشید

خدمات فرز CNC
ساخت قالب دایکاست
ساخت قالب تزریق پلاستیک
تولید قطعات پلاستیک
طراحی قالب های صنعتی
ساخت قالب‌های بادی