خدمات تزریق پلاستیک اجرتی

خدمات تزریق پلاستیک اجرتی

خدمات تزریق پلاستیک اجرتی در شرق تهران

خدمات تزریق پلاستیک اجرتی
خدمات تزریق پلاستیک اجرتی

اگر به دنبال خدمات تزریق پلاستیک و ساخت قالب تزریق پلاستیک و بسته بندی آن در یک مجموعه هستید خدمات تزریق پلاستیک مجموعه قالب سازی کامو تمام مراحل را برای شما فراهم می کند. از طراحی قالب تزریق پلاستیک و توسعه محصول، تا ساخت قالب تزریق پلاستیک خدمات تزریق پلاستیک خدمات فرز cnc , و مونتاژ، چاپ یا بسته بندی – کارشناسان ما آماده ارائه راه حل سفارشی به شما هستند که نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده می کند.
تولید قطعات پلاستیکی تجربه چمدین ساله مجموعه ما می باشد.
قالبسازی کامو با امکان تولید انواع مواد پلاستیک اعم از pp در انواع گرید محتلف، پلی استایرن کریستال، مواد صنعتی همانند پلی کربنات و ای بی اس ABS راه حل های سفارشی برای شما خلاق می کنیم.

خدمات تزریق پلاستیک اجرتی ما ترکیبی عالی از کیفیت و ارزش را ارائه می دهد. ماشین آلات پیشرفته تزریق پلاستیک سرو  ما دقت بی نظیری را به شما ارائه می دهند، در حالی که تیم مجرب ما برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای شما در هر مرحله از راه در کنار شما هستند.

بیش از ۳۵ سال تجربه در صنعت تولید قطعات تزریق پلاستیک

تخصص، تولید با کیفیت بالا؛ فعالیت در زمینه های: خودرو، پزشکی، الکترونیکی، صنعتی و قطعات خانگی، و صادرات قالب و محصول به کشور های منطقه از جمله:

عراق، ازبکستان افغانستان، تاجیکستان، گرجستان و ارمنستان نام ایران را هم رده کشورهای سازنده قالب های پلاستیک با کیفیت قرار داده است، برای دیدن برخی از نمونه کارهای به قسمت نمونه کارها مراجعه کنید.

خدمات تزریق پلاستیک اجرتی ارزان

خدمات تزریق پلاستیک اجرتی در شرق تهران با قیمت مناسب، نگهداری قالب، رفع ایوب قالب در کوتاه ترین زمان، خدمات بسته بندی را برای شما به ارمغان می آورد.

برای بررسی و نحوه محاسبه قیمت قالب تزریق پلاستیک می توانید به مقاله هزینه و قیمت طراحی و تولید قالب پلاستیک مراجعه کنید.

 

کیفیت در خدمات تزریق پلاستیک اجرتی و کنترل کیفی

ارائه خدمات با کیفیت و کنترل و تایید قطعات و سپس تولید قطعات تزریق پلاستیک

 

خدمات تزریق پلاستیک اجرتی برای انواع مواد پلاستیک

خدمات تزریق پلاستیک برای پلی کربنات و کریستال و پلی آمید و ABS و انواع محتلف برای رفع نیاز های شما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *