ساخت قالب تزریق پلاستیک از چین

ساخت قالب تزریق پلاستیک
ساخت قالب تزریق پلاستیک
ساخت قالب تزریق پلاستیک

بسیاری از شرکت‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از نیروی کار و مواد خام  خارج از کشور بخصوص چینی استفاده می‌کنند. وقتی صحبت از ساخت قالب های تزریق پلاستیک می شود، این صرفه جویی ممکن است قابل توجه به نظر برسد. با این حال، ساخت قالب تزریق پلاستیک از چین اغلب با معایب بسیاری مانند تاخیر در حمل و نقل و کیفیت پایین محصول همراه است. این مسائل به سرعت هرگونه مزیت هزینه مرتبط با قالب های تزریق چینی را از بین می برد زیرا اغلب منجر به نیاز به  بازسازی قالب نو ساخته شده می شود. که این بازسازی اعلب هزینه های بالایی را دارد.

ما در قالب سازی کامو  با استفاده از تجربه و تکنولوژی که برای کمک به شکستن قیمت های چینی طراحی شده اند، این امکان را به شما می دهد که از مزایای هزینه های کمتر بهره ببرید و در عین حال خطرات مربوط به ساخت قالب تزریق پلاستیک از چین را حذف کنید.

قالب تزریق پلاستیک چینی در مقایسه با ایرانی

تولیدکنندگان چینی ممکن است قالب های تزریقی ارزان قیمت و زمان ساخت سریع را ارائه دهند، اما این مزایا به اصطلاح به زودی توسط عوامل دیگر غلبه می کنند، به خصوص اگر کسب و کار شما به قطعات پیچیده تری نیاز دارد. اصولا هنوز هم قالب های پیچیده در کشورهای اروپایی و در آسیا در ژاپن و کره تولید می شود.

معایب استفاده از تامین کننده چینی قالب تزریق پلاستیک

معایب کار با یک تامین کننده چینی عبارتند از:

  • هزینه های پنهان: قیمت‌های تولید چینی اغلب هزینه‌های مربوط به انبارداری، بیمه بین‌المللی، مترجمان و حمل و نقل را حذف می‌کنند.
  • کیفیت پایین تر: تولید کنندگان چینی اغلب فاقد کنترل کیفیت کافی هستند و از مواد با کیفیت پایین تر برای افزایش حاشیه سود خود استفاده می کنند. این منجر به محصولات نهایی با کیفیت پایین می شود که می تواند منجر به هزینه های بیشتر برای تعمیرات شود، که ممکن است بر برند شما تأثیر بگذارد.
  • عدم تطابق انتظارات: طراحی تولیدکنندگان چینی اغلب دارای ویژگی های طراحی هستند که با انتظارات شما همخوانی ندارد. به عنوان مثال، از آنجایی که نرخ نیروی کار در چین پایین تر است، ممکن است سیستم پران دستی قابل قبول باشد. با این حال، در ایران اغلب به قالب‌ اوتوماتیک  نیاز دارند، زیرا هزینه‌های نیروی کار بالاتر است.
  • زمان طراحی طولانی تر :طرح‌های قالب اغلب به دورهای زیادی از بازنگری نیاز دارند، که ممکن است هنگام کار با یک تولیدکننده در خارج از کشور انجام این کار سخت باشد.
  • بازسازی قالب: به محض ورود و بازرسی، شرکت‌های ایرانی اغلب متوجه می‌شوند که قالب‌های چینی باید دوباره کار شوند تا به مشخصات فنی برسند.

 

مزایا ساخت قالب تزریق پلاستیک در ایران

در حالی که هزینه های اولیه ممکن است در ابتدا بیشتر به نظر برسد، مقایسه هزینه واقعی تولید در ایران با چین، مزایای استفاده از یک تامین کننده ایرانی را نشان می دهد. این مزایا عبارتند از:

  • هزینه کمتر در طولانی مدت: ساخت قالب‌های شما در ایران هزینه‌های چرخه عمر را با کاهش یا حذف قابل‌توجه هزینه‌های مربوط به بازسازی محصول، تعمیرات ناشی از مواد نامرغوب و زمان خرابی کاهش می‌دهد.
  • تعداد فرصت های شغلی بیشتر و استانداردهای اخلاقی بالاتر: بازگرداندن عملیات تولیدی به ایران فرصت های شغلی برای ایرانی ها ایجاد می کند که هم اقتصاد محلی و هم اقتصاد ملی را تقویت می کند. علاوه بر این، از آنجایی که شیوه های کاری در کشورهای دیگر ممکن است با کشور ما مطابقت نداشته باشد، سرمایه گذاری در داخل کشور به شما اجازه می دهد تا از دارایی های  خود بهتر محافظت کنید.
  • هزینه حمل و نقل و گمرکی بالاتر: در دوران پسا کرونا به دلیل نیاز بالاتر بازار های جهانی هزینه حمل و نقل دریایی به شد بالاتر رفته و شرایط گمرکی و ترخیص نیز پیچیده تر شده.
  • مشکلات زبانی: مراکز خدمات مشتری داخلی از درک قطع ارتباط بین خود و نمایندگان خدمات مشتری جلوگیری می کنند. علاوه بر این، آنها خطر بروز نادرست ارتباط را به دلیل موانع زبانی به حداقل می‌رسانند.
  • انتظارات طراحی را برآورده می کند:  با فرآیندهای تولید بهتر و درک خواسته های طراحی ایرانی، تامین کنندگان ایرانی قالب هایی را با قابلیت قالب گیری خودکار بدون نیاز به بازنگری و کار مجدد در طراحی ارائه می دهند

ساخت قالب در کارگاه های معتبر قالبسازی

زمانی که هزینه های  ساخت قالب تزریقی پلاستیک چینی را در نظر می گیریم، هزینه های پنهان بسیار ساخت قالب تزریق پلاستیک در چین را بسیار پر ریسک می کند. با ساخت قالب تزریق پلاستیک در قالبسازی کامو  هزینه‌های تحویل نهایی شما از قیمت‌گذاری چین پیشی می‌گیرد و پس‌انداز خالص در کل چرخه عمر شما ایجاد می‌کند. قالب سازی کامو با تجربه صادرات قالب های تزریق پلاستیک به کشورهای گرجستان، عراق، افغانستان و … شما را در ساخت بهترین ها همراهی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *