ساخت قالب iml

ظروف-iml-چه-مزایایی-دارند؟

قالب iml چیست؟ساخت قالب iml

ظروف-iml-چه-مزایایی-دارند؟

اصطلاح “in mold labeling” یا به فارسی برچسب زنی درون قالب به طور مستقیم از تکنیک برچسب پلی پروپیلن از پیش چاپ شده (PP) که در درون قالب تزریق پلاستیک قرار می گیرد برداشته شده است ساخت قالب iml.

پروسه ی زدن لیبل بر روی ظروف و سطل های پلاستیکی به طور همزمان با فرآیند تزریق این محصولات و با هربار بسته شدن قالب در دستگاه تزریق صورت می گیرد. در روش ساخت قالب iml  برچسب پلی پروپیلن به حالت ذوب در آمده و در نتیجه ظاهر محصول پایانی بعد از تزریق قالب iml از لحاظ بصری بسیار چشم نواز تر از لیبل های کاغذی و نایلونی در قفسه های فروشگاه می باشد.

استقبال شرکت های پیشرو ایرانی بخصوص در زمینه محصولات لبنی از روش ساخت قالب iml به دلیل جذابیت بالا برای مشتریان با وجود جدید بودن این تکنولوژی بسیار خوب بوده است.هرچند استفاده از تکنولوژی ساخت قالب iml یا همان برچسب زنی درون قالب مختص صنایع لبنی نبوده و در صنایع مختلف از جمله آرایشی بهداشتی، وسایل خانگی و صنایع بسته بندی غذایی کاربرد فراوان دارد.

ساخت قالب iml یا آی ام ال به طور کلی ۳ حال دارد

قالب تزریق پلاستیک 

قالب بادی

قالب  ترمو فورمینگ یا فرم دهی حرارتی Thermoforming

ساخت قالب iml
در طی فرآیند برچسب زدن قالب یا همان ظروف iml، ظروف در یک مرحله ساخته و تزئین می شوند. نگهداری ظروف خالی غیر ضروری می شود

مزایای ساخت قالب iml چیست؟ ظروف iml چه مزایایی دارند؟

حداکثر کیفیت چاپ 
در ظروف iml روش چاپ افست تصاویر با وضوح بالا را تضمین می کند. علاوه بر این ، می توانید تمام ظرف را با یک برچسب تزیین کنید. بدون اینکه قسمتی از بدنه اصلی ظرف مشخص باشد

مقاوم و بهداشتی

شاید بهترین مزیت قالب های iml و برتری ظروف iml مقاومت ظروف در برابر رطوبت و تغییرات دماست، بخصوص ظروف بستنی دمای زیر صفر را نیز تجربه می کنند، ظروف iml بهترین راه حل برای تزئین ظروف پلاستیکی برای محصولات منجمد و محصولاتی است که می بایست در یخچال نگهداری شوند! در روش قالب سازی iml یا برچسب زنی درون قالب این لیبل ها  خراشیده نمی شوند ، نمی توانند ترک بزنند و مستعد چروک نیستند که محصول شما را داخل شلف به یک جنتلمن واقعی تبدیل می کند.

مدت زمان تولید کمتر و هزینه های تولید قالب iml پایین تر است
در طی فرآیند برچسب زدن قالب یا همان ظروف iml، ظروف در یک مرحله ساخته و تزئین می شوند. نگهداری ظروف خالی غیر ضروری می شود ، هزینه های انبار و حمل و نقل با ساخت قالب iml متعلق به گذشته است.

سازگار با محیط زیست
در برچسب زدن قالب موجب حفظ محیط زیست می شود: بسته بندی و لیبل از همان ماده تشکیل شده اند و بنابراین می توانند به طور کامل بازیافت شوند.

طیف گسترده ای از گزینه ها و رنگ ها
همان محصول بسته بندی پلاستیکی را می توان با طیف گسترده ای از مواد مختلف تزئین کرد، ظروف iml این امکان را  به شما امکان می دهد تا محصول خود را در قفسه متمایز کنید. شاید مدیران بازاریابی برای همین دلیل است که عاشق ظروف iml می شوند.

هنگام شروع یک پروژه ساخت قالب iml ، مهم است که نه تنها هدف های نهایی پروژه را به تأمین کنندگان برچسب اطلاع دهید ، بلکه شرکای دیگری که درگیر آن هستند مانند قالب ساز و مدیران خط تولید با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند، ما در قالب سازی کامو با بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت انواع قالب های پلاستیک، ساخت قالب های دایکاست به شما کمک می کنیم تا هر پروژه IML شما را به موفقیت تبدیل کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *